Šta nas dovodi do gubitka mišićne mase

0
196

Vjerojatno ti se često dogodi da neko iz okruženja kaže kako vježba neprestano, hrani se dobro i ništa, konstantno gubi na mišićnoj masi, ili se to možda čak dešava i tebi u ovom trenutku. Rijetko kome je ovo cilj kada se preda treniranju ozbiljno, sa namjerom da unapredi formu svog tijela i da definiše mišiće najbolje što može. Međutim, često se dešava da se gubljenje mišićne mase događa baš zbog tvog načina treniranja i ishrane, odnosno loših navika koje utiču na to, a evo i koje su to navike.

Ono što je česta greška jeste nedovoljan unos hrane, odnosno kalorija. Isto ono što ti je potrebno da se ugojiš, potrebno je i da bi dobio na mišićnoj masi. Ono pravilo o tome da ne smiješ da pređeš 2000 kalorija ovdje ne važi, jer je potrebno nešto više kalorija kako bi mišići rasli. Bitno je da se ishrana u najvećoj mjeri bazira na proteinima kako bi pozitivno utjecalo na povećanje mase.

Još jedan razlog jeste previše  vježbanja ili previše  kardio vježbi. Kada se rade više puta nedjeljno i još tri predugo, kardio vježbe troše veliki broj kalorija, što spriječava izgradnju mišićne mase, kao i svaki trening koji traje duže od 45 minuta. Isto važi i za vrijeme treniranja, jer treninzi u ranijim jutarnjim satima nisu dobri za dobijanje mase.

Jedan od bitnih koraka u vježbanju jesu vježbe istezanja, jer bez njih povećavaš opasnost od povreda raznoraznih, koje će te onemogućiti možda da duži period budeš bez treninga, što logično utječe na to da tvoja mišićna masa opadne.

Kako se ovaj problem ne bi pojavio, jedan od bitnih savjeta jeste da jedeš redovno. Baš kao što nutricionisti savjetuju pri mršavljenju, da mora da postoji pet obroka u toku dana, tri glavna i dvije užine, kada se radi o izgradnji i dobijanju mišićne mase bitno je da imaš obroke na tri sata, jer će jedino tako mišići moći sasvim normalno da funkcionišu i da se hrane.

Raznovrsnost vježbi je također vrlo bitna. Ukoliko iz nedjelje u nedjelju radiš određene vježbe bez ikakvih izmjena, onda ćeš sigurno imati neke rezultate kojima ćeš biti zadovoljan, ali sa druge strane imat ćeš nezadovoljstvo jer pojedini dijelovi tijela neće biti u potpunosti razvijeni kao što želiš, jer ne radiš vježbe za njega. Bitno je da treniraš cijelo tijelo, od glave do pete, da imaš odvojene dane za određene dijelove tijela, te da u nedjelju dana radiš vježbe za svaki od njih, kako bi mišići ravnomjerno rasli, a i kako bi dobijao na mišićnoj masi baš onoliko koliko želiš.

nekretnine_mostar

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here