Promocija na sajmovima u Minhenu i Beogradu

0
208

Turistička ponuda Hercegovine ove sedmice je predstavljena na dva evropska sajma. Iako su održavaju praktično u isto vrijeme, TZ HNK/Ž je našla resurse da bude prisutna na dva bitna sajma turizma i to u Minhenu i Beogradu, nastojeći da što neposrednije  promoviše turističku ponudu Hercegovine.

 

Sajam turizma Minhen

Međunarodni sajmu turizma  u Minhenu održava se od 22. do 26. februara. Riječ je o jednom od najvećih međunarodnih sajmova te jednom od najznačajnijih sajmova za turizam BiH jer se održava u Bavarskoj, regiji iz koje u BiH dolazi najveći broj njemačkih turista.

Zamjenik direktora Turističke zajednice HNK/Ž Semim Temim izjavio je da je na ovom sajmu iz BiH jedina prisutna turistička organizacije je Turistička zajednica HNK/Ž.
TZ HNK/Ž na minhenskom Sajmu predstavlja cjelovitu turističku ponudu Hercegovine, destinacije aktivnog odmora, ponudu kratkih odmora sa obilascima kulturno-istorijskih atrakcija i slično.

Tour operatori iz Njemačke sa kojima je uspostavljen kontakt naglašavaju da iako je Hrvatska njihova glavna destinacija, ipak su optimistični u pogledu daljnjeg razvoja BiH u turističkom pogledu, te smatraju kako će upravo Hercegovina u narednom periodu na turističkom tržištu BiH igrati važnu ulogu.
U prilogu su fotografije sa sajma u Minhenu

Sajam turizma Beograd

Najveći turistički događaj u Srbiji i centralna turistička manifestacija u regionu – 39. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, održava se od 23. do 26. februara na Beogradskom sajmu pod sloganom “Uživajte na vreme”.

U šest izložbenih hala okupljene su najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori sa svih kontinenata

Prema riječima direktora TZ HNK/Ž gospodina Andrije Krešića Turistička zajednica HNK/Ž na ovom sajmu predstavlja  kulturnu ponudu, kratke odmore u gradovima, aktivni odmor u prirodi u kombinaciji sa seoskim turizmom, manifestacije, gastronomiju.
Dok se na štandu TZ HNK/Ž radi direktna promocija turističkih destinacija Hercegovine posjetiocima sajma, održavaju se uporedo razgovori sa turističkim organizacijama iz Srbije , te touroperatorima koji se zbog interesantnosti Hercegovine žele u neposrednom kontaktu upoznati sa realnom turističkom ponudom, kako bi svojim potencijalnim kupcima ponudili i aranžmane koji uključuju posjete Hercegovini.

Uporedo će se na Beogradskom sajmu održati još tri manifestacije: Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, Sajam vina BeoWine i Sajam suvenira “Posetite Srbiju”.

nekretnine_mostar

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here