Ovih 5 trikova biste trebali isprobati ako ste uvijek zauzeti

0

Ponekad nam se čini da dan jednostavno nema dovoljno sati. Popunjen raspored na poslu i brojne distrakcije koje nas vode od glavnih zadataka, razlog su što i vrijeme koje imamo ne iskoristimo pametno. Organizacija, sortiranje i kreiranje prioriteta pomoći će vam da uživate i produktivno koristite vrijeme kroz dan.

Ovih pet savjeta će vam sigurno pomoći u tome.

#1 Naučite reći ne
Iako je sasvim uredu imati popunjen raspored i izazovno pristupati svakom novom zadatku, u svemu tome jednako je i važno znati postaviti granice. Previše obveza na kraju će rezultirati polu-obavljenim zadacima, čime nećete biti zadovoljni ni vi ni vaš šef. Naučite reći ne, odmaknite se od rutine govorenja da na svaki upit i naučite i druge koje su vaše granice.

#2 Imajte jedan hobi po danu
Svaki dan, bez obzira na listu obveza, ostavite vrijeme za sebe. Pola sata je važno da rezervirate za razmišljanje o stvarima koje su se dogodile i da čitate, radite jogu, vježbate. Očistite tijelo od negativne energije i pripremite um i tijelo za događaje koji slijede.

#3 Naučite vaše prioritete
Vjerujemo da želite pomoći i radnom kolegi, članovima obitelji i vidjeti se s dragim ljudima. No, to dosta teško stane u jedan dan. I ne biste se trebali radi toga loše osjećati. Svaki dan zapišite vašu to do listu i posložite obveze po hitnosti.

#4 Budite produktivni
Proučite kada ste u danu najproduktivniji i tada radite teže zadatke. Razvijte rutinu na poslu – kad imate pauzu, kad pišete na emailove, kako izgleda vaš radni stol. Razmislite i o svojoj jutarnjoj rutini i koliko doručak, tjelovježba ili duže spavanje ujutro utječu na vašu motiviranost.

#5 Radite iz kreveta
Subotu ujutro iskoristite za sat vremena rada – napravite stvari koje niste stigli u petak, pište emailove i kombinirajte relaksaciju i posao. A onda, zatvorite laptop i držite ga pospremljenog do ponedjeljka.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here