Neobični savjeti za gubitak kilograma

0
185

Znate već kako to ide: sve dijete (osim onih s “čarobnim” pilulama) svode se na isto: unosite manje kalorija i vježbajte više. Uz taj savjet evo i deset za koje vjerojatno niste čuli. Možda će vam se učiniti čudnim, ali iza njih stoji znanost!

1. Udišite miris jabuke, banane ili peperminta kada osjetite glad

Jedna studija na 3.000 dobrovoljaca ukazuje da udisanje određenih aroma potiče procese vezane uz gubitak kilograma i može, uz dobar nutritivni program i program vježbanja, biti od pomoći pri nastojanju da izgubite kilograme. Ipak, imajte u vidu da je istraživanje izvedeno s esencijama koje su ispitanici udisali u obliku spreja, a ne s pravim voćem.

2. Zurite u plavo, jedite iz crvenog

Najčešće se plava boja povezuje s manjim apetitom i nikada nećete vidjeti restorane brze hrane u kojima prevladava plava boja ili se hrana služi u plavim tanjurima, na plavim stoljnjacima. Prema novim istraživanjima crvena umanjuje apetit još bolje. Nabavite crvene tanjure i pojest ćete manje.

3. Izbjegavajte bijelu hranu

Bijeli kruh, bijela riža, bijela tjestenina sadrže puno jednostavnih ugljikohidrata, a rezultati studija s bijelim kruhom slični su onima koje su pratile konzumaciju gaziranih pića sa šećerom. Iako su rezultati preliminarni, vrijedi pokušati bijeli kruh zamijeniti s onim od cjelovitih žitarica.

4. Probajte jesti pred ogledalom

Dvije studije s velikim ogledalima u prostoru za ručavanje ili u trgovinama dokazale su kako ispitanici izrazito manje konzumiraju ili kupuju visokokaloričnu hranu pred ogledalom. Konzumacija i kupnja zdravih namirnica u isto vrijeme nije bila manja! Ova su istraživanja ujedno potvrda teorije samosvijesti o konzumaciji visokokalorične hrane.

5. Uzmite multivitamine

Studija na 96 pretilih žena koje su dobivale multivitamine, kalcij ili placebo u periodu od 26 tjedana utvrdila je kako jedino multivitaminska skupina ima značajno manje tjelesne masti. Moguće je da neke osobe jedu obilnije zato što im organizam traži više određenih mikronutrijenata, no upravo objavljene studije ukazuju da bi razlog mogao biti vitamin D koji je redovito prisutan u multi formulama. Kako god, vitamine je uvijek dobro uzeti uz obrok.

6. Jedite jaja za doručak

Jaja su odlična namirnica, a studija je utvrdila kako jaja, umjesto žitarica, konzumirana za doručak imaju za posljedicu uzimanje manje kalorija u slijedećih 36 sati, što potiče gubitak masti. Ako vam jaja nisu po volji uzmite neke druge proteine.

7. Naspavajte se

Spavanje je podcijenjeno kada je gubitak kilograma u pitanju. Slab san jedan je od glavnih faktora pretilosti, povezan s 89% povećanim rizikom pojave kod djece i 55% u odraslih!

8. Koristite manje tanjure

Provjereno, osobe koje jedu iz malih tanjura automatski imaju potrebu za uzimanjem manje količine hrane.

9. Popijte vodu, naručito prije obilnijih obroka

Ima nešto u činjenici da nas voda “popuni” no glavni je razlog što voda potiče metabolizam za gotovo 30% u periodu do sat i pol nakon uzimanja, što stimulira veću potrošnju kalorija.

10. Žvačite sporije

Mozgu je potrebno određeno vrijeme da reagira na signale koji mu govore da smo siti. Brzim gutanjem hrane organizam ne stigne na vrijeme reagirati na proces hranjenja.

nekretnine_mostar

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here