Redizajnirana su i kućišta zadnjih svjetala, kao i zadnji difuzor, a uz najskuplji paket opreme stižu i nove 18-inčne aluminijske felge.
Osnovno unapređenje u putničkoj kabini odnosi se na novi 10,3-inčni display multimedijalnog sistema koji je zamijenio dosadašnji 7-inčni display, a značajno je unaprijeđena ergonomija kontrolne ploče HVAC preko koje se upravlja grijanjem i hlađenjem putničkog prostora. Poboljšana je i zvučna izolacija.
Dosadašnji model NX 200t sada nosi oznaku NX 300, a i dalje ga pokreće dvolitarski turbo benzinski četverocilindarski motor. Hibridnu verziju 300h će i dalje pokretati kombinacija 2,5-litarskog benzinskog četverocilindarskog motora i dva elektromotora.
Najveća unaprijeđenja u slučaju redizajniranog NX-a urađena su na ovjesu koji je dobio nove opruge, amortizere i stabilizatore, a tu je i opcija adaptivnog ovjesa (AVS – Adaptive Variable Suspension) koju je Lexus za NX “posudio” s modela LC 500. Sve spomenuto osigurat će veći nivo udobnosti, ali i značajno bolje ponašanje automobila u zavojima.