Kako pomoću interneta doći do novih klijenata

0
122

Već vam je dosta sjedenja i ispraznog čekanja hoće li tko naići, nazvati ili vam se obratiti te reći kako treba baš vaše usluge i želi biti vaš klijent. Naravno, ako to uistinu očekujete, znate i sami da su to samo kratkotrajni snovi i maštanja u koje baš ni ne vjerujete da će se realizirati – sve dok vi sami ne uzmete stvar u svoje ruke! Da, moguće je da si sami pomognete i zadržite stare, ali isto tako i da jednostavno, brzo i znatno povoljnije dođete i do novih klijenata i kupaca. Slijede savjeti kako ćete to i postići.

POKRENITE WEB STRANICU I PREDSTAVITE SVOJE USLUGE I PROIZVODE

Koliko često gledate TV? Ni nemate vremena sjesti i upaliti ga te kao čovjek listati programe. Slušate li radio? I tu je najčešće odgovor da je to sve rjeđe, a i kada slušate to je tijekom vožnje u automobilu kada uživate u zvucima nekih poznatih pjesama. Novine skoro da više i ne vidite. No, zato sve više i više koristite svoje pametne telefone, tablete i računala te pretražujete Internet. Kao i svi, na internetu pronalazite i sadržaje za zabavu, komunikaciju, ali i dobre ponude.

Tako je i kada su u pitanju vaši klijenti. Oni će, također, za sve ono što ih zanima najprije posegnuti prema pretraživanju interneta i pronaći na raznim web stranicama ponude i rješenja za svoje potrebe. Stoga je od iznimne važnosti za vaše poslovanje da ste i vi prisutni u ovome virtualnome svijetu s dobrom web stranicom. Pod time se podrazumijeva da web stranicu najprije imate, a zatim i da ju obogatite modernim sadržajem i dizajnom te olakšate pristup njezinim korisnicima. Svakako registrirajte vašu stranicu na online poslovnom imeniku i radite na boljem pozicioniranju na tražilicama. Uspjeh i povećanje profita su zagarantirani.

BUDITE „ONLINE“ ZA VAŠE KORISNIKE I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Vođeni onom starom da dobar glas daleko se čuje, možemo potvrditi i da su istraživanja njemačkih marketinških stručnjaka pokazala da je dobit povećana i do 40% onim firmama koje su uvijek bile na dobrom glasu među svojim klijentima te taj standard širile. Danas je uistinu moguće da se glas i komentar jako daleko čuje putem društvenih mreža koje u sekundi mogu preokrenuti sve u vašu korist ili propast. Na vama je da odlučite kojim smjerom će to ići.

Ukoliko klijentima omogućite da mogu stupiti u kontakt s vama i putem društvenih mreža ili pak ostavljanjem privatnih komentara, a naravno da vi budete „online“ i ažurni u svojim odgovorima, postići ćete kod njih veći osjećaj povjerenja i pristupačnosti koja će biti ključna da se u spektru široke ponude odluče baš za vas. Njihova pozitivna iskustva koja će podijeliti s drugima ili razni lajkovi, komentari i objave koje će to potvrditi, ići će vam u prilog. Stoga će ovakav način komunikacije i suradnje pridonijeti i da se vaša web stranica što bolje plasira, a to će rezultirati zadržavanjem starih i svakodnevnim pridobivanjem novih klijenata uz pomoć interneta.

nekretnine_mostar

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here