Budućnost koja obećava uspjeh

0
77
2017 IONIQ HEV

U okviru posjete Hyundaijevom istraživačkom centru Namjang dobili smo ekskluzivnu priliku da sjednemo za upravljač potpuno novog korejskog modela Ioniq, čija prodaja će početi u 2017. godini.

Ioniq je najsavremeniji Hyundaijev automobil, koji ima mogućnost da koristi čak tri različite pogonske kombinacije: klasičnu hibridnu, električnu i plug-in hibridnu. U Namjangu smo dobili priliku da se upoznamo sa dvije. Ljubazni domaćini prvo su nam ustupili hibridni model za čiji pogon se koristi kombinacija 1.6 GDI benzinca sa 78 kW (106 KS) i elektromotora od 32 kW (44 KS). Ukupna snaga hibridnog pogona iznosi 104 kW (141 KS), a tu je 285 nm obrtnog momenta. Električni motor energiju za rad crpi iz litijum-jonske polimer baterije od 1,56 kWh, dok se snaga hibridnog pogona na točkove prenosi pomoću mjenjača sa duplim kvačilom.

Podsjećamo da konkurentski hibridi za prenos snage uglavnom koriste CVT mjenjače, koji se većini vozača ne sviđaju zbog tromosti i sporog odaziva na gas. Hyundai Ioniq nema tih problema. Ubrzanja su tečna, a vozač je hibridne koncepcije automobila uglavnom svjestan zahvaljujući interesantnim instrumentima, koji ga slikovitim grafikama podsjećaju na trenutne tokove snage u pogonskom sistemu. Tehnički podaci za ovaj model pokazuju da mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 10,8 sekundi. U stvarnosti nam se učinilo da je hibridni Ioniq mnogo brži. Najveća brzina deklarisana je na 185 km/h. Nismo ju postigli iz sigurnosnih razloga, ali smo primijetili da je automobil zadovoljavajuće tih i ugodan na višim brzinama. Na kraju treba dodati da za ovaj model Hyundai deklariše emisiju CO2 od svega 79 g/km. U tabeli prosječne potrošnje Korejci zvanično navode podatak od 3,4 litra.

nekretnine_mostar

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here