5 NAČINA KAKO SE NOSITI SA STRESOM KADA POKUŠAVATE ZATRUDNJETI

0

Jednom kad odlučite da želite dijete, nekako u istom trenu osjetite pritisak i osjetite kao da se utrkujete s vremenom da što prije ostanete trudni i ništa drugo vam nije važno. Pa, u stvarnosti, doista ništa drugo i nije važno. Ali sa svim tim pritiskom začeća na ramenima (a budimo realni, mi žene smo te koja će se najviše time opterećivati), teško je opustiti se.

Obzirom da stres ne pridonosi već naprotiv odmaže donosimo vam savjete što učiniti da smanjite stres i pritisak.

1.Razgovarajte s nekim

Mnogi od nas ne vole dijeliti svoju intimu i to je sasvim razumljivo. Ali u nekim situacijama je nužno da osim s partnerom porazgovarate i s najboljom prijateljicom/prijateljem s kojim ste bliski…jer kao što je poznato bili mi u braku, vezi ili sami prijatelji su bitan segment naših života. A realno gledano svi mi imamo prijateljicu/ prijatelja s kojim smo razgovarali o drugim životnim pitanjima, pa ne vidim razlog da to ne učinimo sada.

2.Isprobajte tehniku opuštanja

To može biti bilo što odnosno bilo koja tehnika koja vas opušta – neka opuštajuća glazba s CD, jednostavno duboko disanje, masaža ili neki drugi oblik alternativne terapije opuštanja. Međutim, ako niste navikli na ovakve vrste opuštanja nemojte se forsirati, al pokušajte ne može vam škoditi.

3.Općenito postanite malo sebičniji

Da, dobro ste pročitali budite sebičniji i uživajte u tome. Svi mi ponekad preuzmemo previše toga na sebe, ali sada postoji drugi prioritet i zato ne oklijevajte. Dakle, ako vas netko pita za pomoć oko dodatnog posla ili vas pozove na neki event koji vas ne zanima, nemojte pristati samo iz pristojnosti. Jednostavno, recite ne i uživajte u tome što ćete biti uprilici to vrijeme iskoristiti da napravite nešto za sebe.

4.Stvorite sebi naviku da idete na spavanje u isto vrijeme

Stvaranje ove navike ne odnosi se samo na bebe – potrebna je i odraslima. Potreban vam je dobar sna da ostanete zdravi i puni energije svaki dan, pogotovo što živimo u stresnom vremenu, a stres može biti iscrpljujući.Pospremite sobu i učinite je oazom mira. Neka izgleda i miriše lijepo. Napravite toplu kupku, popiti malo toplog mlijeka i sklupčajte se u topli krevet.

5.Budite dobri prema svom tijelu

Primamljivo je jesti brzu hranu ili krafne i konzumirati kofein kad smo pod stresom, ali time sebi nećemo učiniti uslugu. Naprotiv, konzumiranjem ove vrste hrane i pića osjećat ćete manjak energije a s tim dolazi i pad raspoloženja.

Vi pripremate svoje tijelo za jako važan posao zato napravite sebi pet obroka dnevno koji će uključiti i uzimanje prenatalnih vitamina. To su posebno formulirani multivitamini koji ispravljaju prehrambene nedostatke u majčinoj prehrani.

Osim kvalitetne prehrane bitna je i fizička aktivnost.Samo hodom u trajanju od pola sat dnevno na svježem zraku pojačati ćete utjecaj dobrih hormona u organizmu, uveliko smanjiti razinu stresa i pobrinut se da ostanete fizički zdravi.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here